vrijdag 16 augustus 2013

12-08-13 Maandag

Vrijdagavond een verrassing van mijn lieve man! Een midweekse naar Landall Greenparcs Twenhaarsveld! Joepieie!
Dussss vandaag nog wat restjes bijeen geraapt en om 15.15 uur staan we al bij de receptie. Wat een leuk park! Wauw! De kinderen kunnen worden geschminkt (gelukkig houden die van mij daar niet van !) en krijgen ranja met een spekkie. Dan zit je altijd goed natuurlijk! 
Even de speeltuin in gehobbeld. Ook al zo mooi! Wij vermaken ons hier wel tot vrijdag ;-))

Blijft leuk hè!!
Het huisje wordt ingeruimd en als papa de auto terug brengt doet Lika een poging vliegeren haha. Ik denk dat er weinig van de vlieger overblijft!
Eten doen we lekker makkelijk vandaag! Patatekes...mjammie! 


Ik was Lika even kwijt...maar vind haar snel terug...onder de modder! Tomboy!
Handen onder de modder, schoenen onder de modder....hmmm en we moeten de snackbar nog weer in...

Mamah khijk! Ik heb viese handuh!
Revi klautert er lekker op los!
Bollo's huisje staat er ook weer. De omgeving is echt super mooi! Tussen de bossen en met heerlijke wandelpaden.
Grapje tussendoor..;-p

Revi deed aan straatanimatie voor ons...kabouter standbeeld !

Ikke ook!

19.15 uur terug. Douchen en ins bed!
Bis morgen!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten