zaterdag 3 augustus 2013

Zaterdag 3 aug Drukke week!

Het was een drukke maar leuke week! Woensdag en donderdag zijn ze bezig geweest met de schutting. We zijn de buurman erg dankbaar, want die heeft het in zijn eentje s ochtends afgerond en dat terwijl het nog wel zoooo warm was! Topper! 
Donderdag en vrijdag is mijn man met een collega op het dak bezig geweest met de zonnepanelen. Ik heb maar niet meer gekeken nadat ik dit beeld in mijn vizier kreeg! Mijn eigen topper!!! 
Soms moet je gewoon niet alles zien...geldt dus niet alleen voor je kids! ;-)
Vandaag zijn we nog even wat inkopen wezen doen bij de boerderijwinkel Vahl in IJsselmuiden. Ik kon het niet laten en heb een bitterkoekjes cakemix gekocht... Er waren sniffers en proefkonijnen genoeg. Ver zoeken was niet nodig.

Saampjes hebben we onze buurman ook nog een stuk verse nog warme cake gebracht. Helaas was de buurman er niet  dus warm is hij straks niet meer...maar vast wel lekker. Buurman, ook al ben ik niet zo'n schutting mens..ik ben je niet vergeten hoor. Bedankt!

Ps: Terwijl de cake stond te geuren in de oven zijn de kids en ik bezig geweest met magisch krimp-plastic van de Action. Kekke sleutelhangertjes gemaakt. Snel klaar, leuk resultaat en voor een erg leuk prijsje. Aanrader.
De bovenste zijn van Eevi en de onderste van Lika


Geen opmerkingen:

Een reactie posten