dinsdag 9 juli 2013

Vakantie in Winterberg vrijdag 28 juni 2013

Wow, wat hebben we het hier fijn relaxt! Mooi uitzicht, heerlijk rustig en de kinderen vermaken zich hier ook op en top..Wat wil een mens nog meer?
Tja...ik zou kunnen zeggen...mijn Big Shot op de tafel buiten, maar daar was echt geen ruimte meer voor. De haakspulletjes gingen dus mee. Ik maak momenteel een lief popje voor een kennis die er graag 1 wil hebben voor haar dochtertjes. Dat schiet al aardig op. Ik moet de armen en benen nog en dan kan ze al in elkaar gezet worden. Mijn dochtertje Lika vroeg mij al: ow mama, maak je weer een leuk popje voor mij? Euh, nee meid..dit keer is het voor een meisje van de kindergym. Hmpf, het weer sloeg ineens om, maar ik kreeg zomaar eens geen tegenspraak. Ook wel eens fijn niet?
Ik haak nog even lekker verder. Kleine meid ligt in bed, papa is met Reef de bossen in en mama....die geniet van een kopje thee en wat M&M's (Sonja is er toch niet...;-P) Fijne dag allen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten