dinsdag 16 juli 2013

Zondag 14 juli 2013

Nog maar eens naar de panoramabrug Daar kunnen we rodelen minigolfen en genieten van een mooi uitzicht


Het is erg druk want op zondag wordt er hier fietscross beoefend Met een kabelbaan gaan ze naar boven om vervolgens weer van de berg af te crossen en springen. Na wat gerodel proberen we de midgetgolf eens uit.

Revi is best goed en als kleine Lika het niet lukt legt ze de bal heel dicht naast de put schuift wat met de club en roept dan heel hard Jaaaah Ghoedso Likaah! Ha ha Life is as simple as you live it! Niet?!
Als we klaar zijn eten we nog een ijsje en gaan dan terug naar het huisje 
Lika gaat even slapen en mama haken! Creatief ben ik tussendoor wel degelijk geweest hoor... Ze is bijna af.
En het jurkje voor Lika ook hoor 

Revi speelt nog braaf met zijn Lego.
Ze mogen na het eten nog even naar de speeltuin
en drinken bij het restaurant. Ineens zie ik ze boven op elkaar in de schommel liggen hoor ik Revi zeggen; mama weet je wat Lika net tegen mij zei?; ik hou heel veel van jou! Aaah ik smelt en oink even een traantje weg...Wat kun je dan van de wijs raken en  genieten van de simpele maar oh zo mooie momenten in het leven..!
We zien ze wel, maar echt kijken doen we niet.

We gaan dan snel naar ons huisje om met ze film kijken Dat vinden ze leuk! Chippie erbij Gezellig!
Oh ja ... Schijnt een bijzonder vogeltje te zijn ; kolibrie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten