vrijdag 12 juli 2013

Vrijdag 12 juli

De dag begon al goed..even verse broodjes gehaald Ik dacht vooruit doe er nog een krantje bij voor mijn lieve man..kom ik thuis blijkt het de krant van gisteren te zijn ... Jammer was de vakantie toch al verder gevorderd dan ik dacht! Tja, op vakantie raak je wel eens tel kwijt...


De rest van de ochtend lekker rustig aan gedaan. Na Lika's dutje uiteten geweest in het centrum van Winterberg. Een heel gezellig restaurant met Nederlandse eigenaar en heel aardig personeel.







De kids zijn helemaal gek van de luie trap met (voor hun) podium Daar moet op gedanst worden!


Filmpjes volgen nog!!


En geloof het of niet, maar zelfs Jos en ik hebben nog even een dansje gemaakt! Of hij het leuk vind dat ik dat zonodig moet melden...ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval van genoten. Het was een bijzondere minuut ;-)







Deze foto heeft denk ik wel een sessie van 40 stuks geduurd voordat er wel 1 of 2 goeien tussen zaten, maar dan heb je ook wat!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten