donderdag 11 juli 2013

Woensdag 10 juli 2013

Rond twaalf uur naar Wellingen Leuk! Eerst wat eten...echte duitse braadworst uiteraard. Jawhol!

Als ik mijn kopje cappuccino opdrink gaat Jos alvast even de speeltuin in met de kids en daarna rodelen!! Jos gaat met Reef en ik met Lika. Spannend!! 




Revi kan het niet hard genoeg gaan en ook Likaatje geniet. Nog voor we beneden zijn brullen ze...ik wil nog een keer!
De tweede tocht is net zo leuk We bestellen gauw de foto van Lika en mij en na de derde tocht die van Revi en Jos De vierde en tevens laatste keer rodelen is dubbel genieten. Ze kunnen er geen genoeg van krijgen.
 

We spelen nog even in de speeltuin en gaan dan naar het wildpark met de roofvogelshows.












Ik had er niet veel van verwacht, maar 
dat was geheel onterecht. Na een half uurtje zijn we op de bestemming aangekomen en zien we een soort van chalet met de vogels voor de show, opgezette beer, uilen, prachtig uitzicht maar ook een heus sprookjesbos! Bij de ingang moet natuurlijk meteen ezeltje strekje getest worden! Gouden munten Als een kind zo blij zijn ze met de choco munten die de ezel vrolijk uitpoepte Eerste highglight behaald haha!
Oke, het sprookjesbos was niet van het kaliber Efteling...,maar toch erg leuk met geluid en bewegende figuren. Al waren er wat poppen die wegens ontbrekend hoofd niet echt in de smaak vielen....Daar liepen we dan maar snel langsheen. Een heel geslaagd uitstapje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten